Oldalak

2014. június 4., szerda

Végre van egy kis szabadidő 2 vizsga között, avagy csak a szokásos 100 BID

Üdv Olvasók!

Most végre van egy kis időm írogatni és játszani is, mert két vizsga között vagyok. Elhoztam egy szokásos 100 BID-es csomagot (klikk a linkre) a jól bevált módszeremmel 6 BID-ért és 5 Ft-ért. Nagyon örültem neki, mert már kezdett hiányozni a könnyű nyerés.

A Wellbid viszont még egyszer meglepett, mivel a blogjára kitett egy általam írt bejegyzést amit itt tudtok (újra) elolvasni. (klikk a linkre). Ajándékba kaptam tőlük 500 BID-et, ami valljuk be nagyon jól jött a sok rosszul kifogott aukció után. Viszont még mindig gyűjteni szeretnék, hogy még jobban bebiztosítsam a győzelmemet a következő nagyobb termék aukciójára.

Mivel még nem néztem ki semmit, így addig szeretnék gyűjteni ameddig ki nincs nézve az adott termék. Természetesen olyat szeretnék elhozni aminek a nyerési esély/érték aránya a legnagyobb. Ha olcsón elhoznám akkor kifizettetném, vagy ha érdekel a termék akkor kiszállíttatom mindenképpen.

Ebben a bejegyzésemben azt tudom ajánlani nektek, hogy ha van pár BID-etek nagyon becsüljétek meg, mert azzal akár egy fél milliós tárgyat is el lehet hozni!


Köszönöm, hogy elolvastátok és köszönöm a Wellbidnek is az ajándékot!
Szép napot és jó aukciókat kívánnék!

Sziasztok!