Oldalak

2014. június 6., péntek

Dupla nyereményes nap

Üdv Blogolvasók!

Ma egy jó napot zárhatok ismét, mert 2x is nyertem egy napon csúcsidőben.

Kezdjük az időrendben első nyereménnyel, vagyis a "szokásos" 100 BID-essel. Sajnos kifogtam egy igen rossz aukciót, mivel sajnos 2 automata volt ellenem. Pont emiatt is tettem idézőjelbe a szokásost, mivel ez egy nagyon szokatlan volt. Az első automata az első pár licitnél ki is esett, gondolom nem volt sok BID-je. A második az pedig tartotta magát, 15-16-17 licitálásig, aztán elkezdtem kézzel licitálni tovább, mert lejárt a 15 licitálásom. Úgy voltam vele, hogy inkább bukjak 10-20 BID-et mint 90-100-at, így el is hoztam. Tudom erősködő lépés volt részemről, könnyen meg is járhattam volna, de a lényeg hogy kevesebbet buktam.

Végül 54 Ft-ért hoztam el és 108 BID-ért amit ide kattintva tekinthettek meg (klikk a linkre)

Mivel kifogtam az egyik legszerencsétlenebb 100 BID-es aukciót ezen a napon, úgy döntöttem, hogy fordítok a szerencsén! (avagy szerencsétlenségemen :-)). Kinéztem egy aukciót, ahol szerintem is és statisztikailag is nagy esélyem van nyerni. A 15 000 Ft-os Extreme Digital Ajándékkártyára esett a választásom. Ilyen volt a statisztikája:




AUKCIÓ ÁTLAGOS IDŐTARTAMA:00:05:21
A NYERTES ÁLTAL FELHASZNÁLT BIDEK ÁTLAG MENNYISÉGE:88
ÁTLAGOS RÉSZTVEVŐK SZÁMA AZ AUKCIÓKON:4
ÁTLAGOS AUTOMATÁK SZÁMA AZ AUKCIÓKON:1

Úgy voltam vele, hogy kézzel indítok, esetleg ha sokan vannak akkor el is tűnök hamar, de szerencsére csak egy igazi ellenfelem volt a pályán:

nekob6118 Ft
ecudo7 Ft
nekob6116 Ft
ecudo5 Ft
nekob6114 Ft
ecudo3 Ft
nekob6112 Ft
puzatin661 Ft
Így könnyedén elhozhattam 8 Ft-ért és 36 BID-ért, mivel x9-es aukcióról volt szó. Szóval a szerencse is az én pártomra állt ennél az aukciónál aminek nagyon örültem, hiszen terméket nehezebb nyerni (terméknek számít ez is). Szerintem BID-re fogom átváltani, mert kb. 1000 BID-ről van szó. A megnyert terméket ide kattintva érhetitek el (klikk a linkre).

Legyen szerencsétek!

Sziasztok!