Oldalak

2014. június 26., csütörtök

Helyzetjelentés

Üdv Olvasók!

Mostanában elég kevés időm van a wellbidre, csak néha játszok és még mindig gyűjtök egy nagyobb termékre. Elhoztam 6 BID-ért és 9 Ft-ért a szokásos 100 BID-es csomagomat (klikk a linkre), igaz nagyon megijedtem mikor rajtam kívül megjelent még egy automata, de szerencsémre csak 6 BID-je volt, így én nyertem.

Személyes helyzetjelentésemhez tartozik még továbbá az is, hogy ismét kaptam a wellbidtől ajándék BID-eket 2 beküldött bejegyzésemért amit a közelmúltban írtam és megtaláljátok itt is őket. Ez nagyban hozzájárult a nagyobb termékem aukciójához mivel 2x450 BID-et kaptam amit bárhogyan nézzük 900 BID és olyan 13-14 ezer forintnak felel meg. Vagyis bejegyzésenként olyan 7 ezer forintot jelent! Szeretném felhívni mindenkinek a figyelmét arra, hogy írjatok ti is, mivel nagyon megéri! Akár kezdő az illető, akár haladó megéri. Ha esetleg még nem vásároltál BID-et az sem gond, leírod a tapasztalatokat, véleményedet az oldalról és pár napra rá megy is a BID kód, amit 28 napig válthatsz be.

Szóval mondhatni, hogy elég jól jártam ahhoz képest hogy alig játszottam, kerestem 1000 BID-et ami kb 15 ezer forintnak felel meg. Mindenki levonhatja a tanulságot, remélem feltűnik, hogy komolyabb licitálás nélkül is lehet keresni BID-eket egy kevéske írással.

Azt tudom ajánlani, hogy írjatok bátran, nem fogjátok megbánni a dolgot!

Szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Kaoru!
    Érdeklődni szeretnék, hogy a cikket a wellbid blogján írtad, és ha igen hol/hogyan?
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Több is van, amit ebben a bejegyzésben írtam valószínűleg az utolsó kettőre céloztam amit az alábbi linkeken találsz meg:

    http://bloghu.wellbid.com/2014/08/a-7-tanacs.html
    http://bloghu.wellbid.com/2014/07/kifogtam-egy-rossz-aukciot-mit-csinaljak.html

    További ezeket is én írtam, de ezt mind megtalálod a blogomon:
    http://bloghu.wellbid.com/2014/06/a-keves-bides-technika.html
    http://bloghu.wellbid.com/2014/06/wellbidcom-gondolkodas.html

    Talán még van 1-2 ami felett elsuhantam, de amit oda kitesz a wellbid azt itt is megemlítem. :-)

    VálaszTörlés