Oldalak

2014. június 9., hétfő

A szokásos és az esti automata

Üdv Olvasók!

Ismét 2x nyertem az utolsó blogolásom óta. A szokásos 100 BID-es csomagot (klikk a linkre) amit 16 Ft-ért vittem el és 18 BID-ért. Szokásos módszerrel nyertem ismét, mondanom sem kell szerintem, hogy ez a leghatásosabb. Valamint elhoztam egy 4000 Ft+200 BID-es csomagot (klikk a linkre) is egy estére hagyott automatázás során. Nem figyeltem, aludtam közben, úgy voltam vele, hogy ezt is kipróbálom, hátha bejön és bejött, így nyertem meg 13 Ft-ért és 6 BID-ért. Gondoltam kevesen lesznek 5-fél 6 körül és egyedüli automata leszek, mert ilyen tájt a spanyoloknak is már elég késő van, akik sokáig fent maradnak azok már álmosak lesznek és elalszanak, akik pedig kora reggel jönnének azok max még csak a kávét iszogatják. Persze lehetett szerencse is, de ezt még kiderítjük egy 2. próbával is. ;-)

Jött egy kérdés az ask.fm/kaorusan90 (klikk a linkre ha kérdeznél Te is), hogy lehet-e készpénze váltani a nyereményeket. Oda is válaszoltam és ide is válaszolok, hogy többen is megtudják a választ, hogy igen! Paypales kifizetést lehet csinálni, rögtön elküldik. Ha ezt készpénzre szeretnénk váltani akkor át kell utalni az igazi bankszámlánkra és 3-5 munkanapon belül lesz ott a pénz. Én eddig 2x kértem paypales kifizetést, 1x a 15000 Ft-os Extreme digital kuponnál, egyszer pedig a mostani 4000 Ft+200 BID-ért. Persze ilyenkor a termék áránál picit kevesebbet kapunk, hogy gondolkodóba essünk. Ezt én úgy szoktam kiszámolni, hogy a termék árát elosztom 15-el, aztán megszorzom 11-el. Nem a legpontosabb, pár Ft eltérés lehet, de nagyjából jó megoldás, ha átszámoljuk.

A képeket is feltölteném, ami bizonyítja, hogy fizettek időben:



Remélem egy-két szkeptikus arcot is sikerült meggyőznöm, hogy ez valós nem pedig kamu.
A következő alkalomkor ismét visszaülünk az iskolapadba és elméletet tanulunk keményen.
(Ha csak meg nem nyerek valami hatalmasat addig :-))

Köszönöm, hogy olvastátok, ha tetszett iratkozzatok fel!

Sziasztok! Szép napot!