Oldalak

2014. június 8., vasárnap

Szokásos

Üdv Olvasók!

Ismét egy 100 BID-el blogolnék Nektek.
Komolyan már annyit elhozok, hogy szívesen adnék egy-két embernek egy 100 BID-est hogy próbálja ki, de sajnos ez nem kivitelezhető. A szokásos módon hoztam el 12 Ft-ért és 12 BID-ért a csomagot (klikk a linkre).

Újabban rájöttem egy jó módra amivel néha kicsalható, hogy mennyi automata található meg egy-egy aukción. Azonban kockázatos, mert az utolsó pillanatban kell licitálni, amit sokan csinálnak. Ezzel csak egy baj szokott lenni, hogy az átlagos időtartam ami 1 licit után jön az 15 másodperc. Vagyis ha 10 másodpercnél valaki licitál akkor újra 15 másodpercnél kezdi a számlálót, ami 5 másodperccel növeli az aukció időtartamát. Na most, már említettem, hogy fontos az aukció időtartama. Egy pár másodperc alatt 2-3 ember is észreveheti az aukciót és beszállhat, így csökkentve esélyeinket. Ha 14-15 másodpercnél licitálunk akkor szinte csak 1-2 másodperccel tolódik el az aukció, míg ha a legvégén licitálnak akkor ez lehet akár 14-15 másodperc is. Senkinek nem kell említenem hogy ez 7-15x annyi idő. Ez pedig csak 1 licitnél ennyi, képzeljük el ha eljátsszák ezt 10x. Az aukciók fele ezért megy el drágán mert az utolsó pillanatban licitálnak az eszetlenek. Szerintem 1-2x bejátszani még lehet a legelején, hogy kiderüljön lapul-e automata, de utána ne mert csökken az esélyünk.

Remélem jól telik a hétvége!
Sziasztok!