Oldalak

2014. május 13., kedd

Wellbid.com avagy hogyan tarthatják az oldalt átverésnek??? 6. helyzetjelentés

Üdvözlet ismét!

Sokat gondolkodtam azon, hogy tarthatják a wellbid.com (klikk a linkre ha nem ismered) oldalt átverésnek. Az oldal jól keres a buta embereken az tény, de itt legalább lehet picit taktikázni is mint pl a pókerben vagy blackjackben. Persze a lottót sokan kitöltik hetente is és bele sem gondolnak abba, hogy mekkora nyerési eséllyel indulnak (közelít a 0-hoz). Persze mindenki arról álmodik, hogy jó nagy nyereményre tesz szert és akkor onnantól kolbászból lesz a kerítés is. Már pedig tartom, hogy buta ember kezében egy pár év alatt elmegy a lottó nyeremény és visszaesik a múltbéli állapotába. Fontos tudni az ilyen fajta dolgokat én befektetésként kezelem. Mennyit fektetek be, mekkora értékért cserébe, mennyi az esélyem ill. a rizikófaktor, hogy bebukom a befektetésemet.

A lényeghez visszatérve, szerintem nem nagyobb "átverés" az oldal mint a sportfogadás, lottó, félkarú rabló és egyéb kaparós és szerencsejátékok. Ha taktikusan játszunk, akkor igen is lehet nyerni és erre a legjobb bizonyíték szerintem az ha belegondolunk az oldal működésébe. Nincs oka átvernie téged az oldalnak, robotokat beállítania, mivel egy-egy drága terméken sok pénzt tudnak keresni. Ha valaki észreveszi hogyan működik az oldal, az aukciók, akkor könnyedén játszhat úgy, hogy nyerhessen. Persze, nem kell elkeseredni attól , hogy nem 100%-os a taktikánk, én is buktam már több 100 BID-et, ez teljesen normális dolog.

Erre ismét felhoznék egy bizonyítékot;
Figyeltem az aukciókat és feltűnt koliber nevű kolléga aki hamar feladja és gyorsan fogy a BIDe, de sok termékre licitál. Megláttam egy egérnél, hogy csak ő van automatának beállítva, ezt kihasználva be is állítottam automatát és ismét elhoztam 54 BID-ért, 25 FT-ért egy 18 000 Ft-os Logitech Touch T620 Egeret (klikk a linkre)

Szóval még mindig azt ajánlanám, figyeljetek, legyetek éberek, mert ez az eset gyakran előfordul! Érdemes tudni, hogy milyen nevek ellen nyerhetünk és milyen nevek ellen nem lesz soha esélyünk.

Remélem ismét sikerült leszűrni a mondandómat és a tanulságot!

Köszönöm!

Sziasztok!