Oldalak

2014. május 4., vasárnap

Wellbid helyzetjelentés

Üdv Hölgyek/Urak!

 Sikerül elhoznom a második sikeres nyereményemet is egyik nap, egy 100 BID-es csomagot. Nagyon örültem neki, igaz elég necces volt a licitálás, de végül megnyertem. Egyenlőre gyűjtöm a BID-et, hogy egy nagyobb értékű termékért is harcba mehessek, például parfüm, lego készlet, természetesen nem azért hogy legózhassak :-), hanem át szeretném váltani BID-ekre, így kinézhetek egy még nagyobb aukciót. Ezért ha a jövőhéten megjön az első megnyert aukciómból a 4000 Ft Sodexo utalvány akkor arról csinálok fényképet amiért állítólag ajándék BID jár.

 Elhatároztam magam, hogy addig én nem fektetek pénzt az oldalba ameddig nem nyertem meg egy rendes tárgyat. Amit már az előző bejegyzésben is írtam taktikázni kell, ki kell figyelni mit visznek el olcsón, mire licitálnak kevesen. Érdemes az oldal által felajánlott statisztikákat is nézni, igaz egy-egy termék esetén megdöbbentő, hogy némelyik ember mennyi BID-et képes áldozni pl az Apple, Mac termékekért. Picit fel is nevettem mikor valaki 25 ezer BID-et nyomott oda, de találtam olyat is aki több mint 60 ezer BID-et...AZ már nem volt annyira vicces. Ha átgondoljuk hogy az kb 600 000 Ft körül van (vagy még több), akkor nagyon pórul járt az illető. Természetesen én simán kihagyom az ilyen termékeket, engem sosem vonzott az Iphone, Ipod, Imac meg semmilyen alma. Persze meg lehet kockáztatni pár BID-el a nagyobb értékű dolgokat is, de akkor csak a szerencsére bízzuk a dolgot és nincs benne annyi megfontoltság, az egész csak szerencsejáték lesz ami 100-ból 99-szer nem szokott jól elsülni.

Következő helyzetjelentést jövőhéten teszek amikor megjön a Sodexo csomagom elvileg, valamint megnézzük, hogy kapunk-e ajándék BID-eket és mennyit kapunk ha feltöltjük a fotót a megnyert termékről és írunk véleményt.

További szép napot!