Oldalak

2014. május 8., csütörtök

Megérkezett a Wellbid.com első nyereményem

Üdv Mindenkinek!

 Mint tudjátok elkezdtem mostanában wellbidezni, hamar el is hoztam az első nyereményem amiről írtam is. Viszonylag hamar megérkezett, 8 nap volt összesen a szállítási idő (14 napot ígérnek ha jól emlékszem). A testvérem picit kételkedett természetesen, hogy egyáltalán kiszállítják-e, de mikor megkaptam a posta tracking számot akkor már tudtam, hogy biztos, hogy megjön. Szerencsére kedvesek és küldenek e-mailt mikor kezdik meg a szállítást, ezt követően már csak a postán múlik a dolog, de a tracking szám alapján könnyedén nyomon követhető, hogy a csomag éppen hol jár. Amikor megjött a csomag meg is mutattam a tesómnak, hogy tényleg korrekt cég és kiküldik a nyereményt (miért ne küldenék?). Természetesen épségben megérkezett, egy lezárt borítékban, két ajándék kuponnal együtt, aminek szintén nagyon örültem. (MOL -10 FT/l, Bonbonetti utalvány) Aminek még jobban örültem, hogy nem egy darab négy ezres utalványt kaptam, hanem 4x ezer Ft utalványt ami beváltható December végéig a Sodexo által megjelölt üzletekben (drogériák, hipermarketek, szupermarketek, gyorsbüfék..stb).

 Egyenlőre most picit lassítok, figyelek a lesben, hogy mit érdemes kisasolnom legközelebbi alkalomra és mikor érdemes rámenni. Ha belegondolunk, hogy egész európában jelen van a cég, akkor érdemes az időzónákat is figyelni.

 Valamint ha két hasonló aukció van és pl az egyikre sokan rámennek, akkor ésszerűbb a másik aukcióra repülni. Persze taktikázni sokféle képen lehet, akár lehet az is taktika, hogy számoljuk az automaták licitálását. Bár néha kockázatos lépés lehet, mert nem tudni kinek hány BID-je van és mennyit áldozna egy adott termékre. Van aki rááldoz 2x annyi BID-et egy termékre mint amennyit valójában ér a termék átszámolva.
Ezért is figyelmeztetném a kezdőket arra, hogy ha belekezdenek akkor okosan csinálják, gondolkozzanak mielőtt licitálnak!

 Nagyon sok módszer le van írva a wellbid blogján, ezért érdemes figyelni, olvasgatni, mert tele van tanulságokkal.

Íme az első nyereményem képe, akik nem hinnék el a dolgot (klikk a képre a nagyobb képért):


Szeretném leszögezni, hogy nem a wellbidtől vagyok, nem csak úgy írok róla pénzért, nem vagyok a tulajdonos családtagja, barátja. Szimplán csak azt írom le ami igaz és hogyan érdemes a termékekre rámenni, anélkül hogy beletörne a fogunk a kemény almákba (Apple :-)).

Köszönöm, hogy elolvastátok,
További szép napot!