Oldalak

2014. május 19., hétfő

7. bejegyzés Wellbid.com avagy meleg és hideg víz egymás után

Üdv ismét!

Egy kis elmélet:
Az elmúlt időben próbáltam más taktika szerint licitálni; márpedig olcsón elhozni kisebb értékű termékeket, de szerintem ez nem annyira hatásos. Szinte teljesen a szerencsére bízzuk a dolgot, sosem tudni, hogy lesz-e automata valahol, esetleg utólag tesznek be csak, mennyi embert érdekel az adott termék. Éppen ezért ezt a taktikát csak akkor alkalmazzátok, ha már nagyon sok BID-etek van, mert hip hop veszít az ember 100-200 BID-et pár óra alatt.

A másik elmélet a később bekapcsolódó automatához kapcsolódik. Ez nem egy rossz taktika, olcsóbban el lehet hozni, de meg van ennek is a maga kockázata. Első kockázat, mi van ha az adott termékre nincs automata beállítva, mi pedig pont azokat várnánk, számolnánk hányszor licitáltak. A másik nagy kockázata a dolognak, ha az ellenfelünk nagyon erőszakos. Sajnos ez nagyon gyakran látom, főleg a lengyelek és a spanyolok nagyon agresszívan tudnak rámenni egy-egy termékre. Egy 100 BID-es csomagért képesek akár 400-500 BID-et is áldozni. Tanuljunk a hibáikból, hagyjuk abba, ha nagyon erőszakoskodik valaki, mert licitháborúnak nem lesz jó vége.

Nagyon fontos még az idő, nem a helyi időre gondoltam most (persze az is fontos) hanem, hogy mennyi idő alatt viszik el az adott terméket. Tudni illik minél tovább tart egy aukció, annál kevesebb lesz az esélyünk a megnyerésére. Elkezdhetik az automatáinkat számolni, beszállhatnak új játékosok ami nem jelent jót számunkra. Igyekezni kell minél előbb elvinni az adott terméket, ha sok az automata akkor csak később érdemes beszállni.

Most pedig jöhet a meleg és a hideg víz (gyakorlat):

Ügyesen elhappoltam előző hét csütörtökön egy 100 BID-es (klikk a linkre) csomagot a szokásos módszeremmel, automata 16-ra, úgy is most már sok BID volt, max 96 BID-et bukok (x6 szorzó). 2x licitáltam (12 BID) végül és 23 Ft-ért hoztam el ami teljesen jó.

3 nappal később megint rámentem egy 100 BID-es (klikk a linkre) csomagra, késő éjjel, ilyenkor picit kevesebben vannak, szóval ezt is sikeresen elhoztam, annyi különbséggel, hogy nem állítottam automatát, hanem 2x licitáltam (12 BID) és 5 Ft-ért hoztam el.

Tegnap, pontosítva ma állítottam be ébresztőt magamnak hajnali fél 4-re, hogy rámenjek egy Samsung DA-E650 Audio dokkolóra (klikk a linkre). Automatát beállítottam 146-ra, hogy azzal tuti nyerek. Rajtam kívül 2 automata volt kezdetben, amin nagyon meglepődtem, gondolom sokan beállítanak kisebb automatákat éjszakára, hátha lesz valami kapás. Jött a szokásos 45. licitálási fal, egy ember ki is esett, már csak 1 automata volt rajtam kívül. Hoppá, a másik is kiesett, már csak az én nevem szerepelt legfölül, aztán ezzel a lendülettel vissza is jött, mondtam nem gond, tegyen még 45-öt úgy is még volt ott nekem sok. Kezdet a második 45-ös sorozat is lejárni, amikor becsatlakozott egy spanyol keselyű (utánanéztem a nevének a google-ban és a spanyol wellbides linkek jelentek meg), aki nagyon erőszakosan "elvitte" (inkább ellopta) tőlem a dokkolót. Muszáj volt abbahagynom, mert kezdett nagyon kevés BID-em lenni és nem akartam már viaskodni. Eleget buktam, teljesen hideg víz volt számomra, de ez a játékkal jár sajnos. Pedig azt terveztem, hogy kifizettetem a dokkolót, ugyan is 73 000 Ft-os ami kifizetésben olyan 50-55 ezer Ft lehet. Gondoltam ha elkapom akkor mehetünk a Balatonra barátnőmmel nyáron, vagy máshol tovább maradnánk.

Néha veszít az ember, ne törjetek le tőle!


Utóirat:
A keselyű neve sefla12, ha valaki találkozik vele, akkor azt ajánlanám, hogy ne háborúzzon vele mert nagyon erőszakos!


Köszönöm, hogy elolvastátok!
Jelentkezek legközelebb!