Oldalak

2014. május 12., hétfő

Wellbid 5.0

Üdvözlet!

Jön az 5. helyzetjelentésem a wellbid pályafutásomról. Kezdeném az egészet azzal, hogy beváltottam BID-re a szivacslövő puskát, és 1178 BID-et ért. Tudom picit kevesebb mint amennyire számítottam, de így is bőven nyereséges volt, mivel 156 BID-et áldoztam rá, így azért egész szép summára tettem szert.

Na akkor nézzünk körül ma milyen nyeremények vannak!

Hoppá, csak nem még egy szivacslövő puska????

Menjünk csak rá!

Rámentem, automata, most picit feljebb állítottam: 65-re. Úgy voltam vele, ha bebukom, akkor bebukom, ha nem akkor pedig lesz dupla annyi BID-em. Én voltam kezdetben az egyetlen automata, aminek rettentően örültem, aztán jött a kiábrándulás, még valakinek kell a termék. Jött a szorítás, hogy kevesebbet tegyen mint 64 és akkor nyerem. Így is lett végül, 141 BID-ért hoztam el a 2. tárgy aukciómat(klikk a linkre), ami BID-re átváltva még mindig nagyon jó.

Hozzászólt a barátnőm, hogy picit fogjam vissza magam (nem azért mert függő vagyok már), hogy egy hónapban csak 5 terméket lehet megnyerni, szóval most tényleg picit pihi, max csak ha meglátok valami hasonló aukciót amit könnyebben elhozhatok.

A mai napom is jól telt, az egyik egyetemi tantárgyamra beírták a 1< jegyet (kettes), amihez hozzá kell tenni közgazdaságos tantárgy; ami nagyon nehezen megy nekem. A Matek II. ZH-m is teljesen jól sikerült, ennél tényleg nem kívánhatok többet.

Köszönöm, hogy írhattam!

Sziasztok és ilyen szép napot kívánok Nektek is!