Oldalak

2014. május 27., kedd

Ismételt személyes helyzetjelentés. Töltsük vissza a BID-eket

Üdv Olvasók!

Ismét jelentkezek egy nyereménnyel, amit tegnap hoztam el, igaz picit drágábban mint szoktam, de legalább nyertem rajta BID-et, szóval megérte. A drágább az konkrétan 34 Ft-ot jelent és 36 BID-et egy 100 BID-es csomagért (klikk a linkre). Annak az oka, hogy drágábban hoztam el, mint szoktam egyértelmű; túl sokáig tartott a kézi licitálók háborúja és beszállít egy másik automata rajtam kívül. Szerencsém volt, hogy nem volt annyi BID-je, hogy versenyben maradhasson.

Tehát ismét kaptunk egy leckét arról, hogy az idő mennyire számít! Az utolsó pillanatban licitálóknál sokkal inkább elhúzódik az aukció és így csökkentik az esélyeiket, mert más is észreveszi (legyen kézi vagy automata), ha automata van akkor a kézi versenyzők elkezdhetik számolni az automatákat. Próbáljuk meg olyan aukcióba belevágni ami hamar lezajlik.

A másik amiről írni szeretnék egy 90%-os sikerrátájú állapot. Ehhez nem elég a taktika, ide szerencse is kell. Ez pedig az, ha egy aukción csak mi vagyunk automaták. A kézi licitálók nagyon ritkán veszik fel a versenyt az automata licitálókkal, valljuk be nem is érdemes, mert egy automata képes feláldozni sokkal több BID-et vagy elhitetni, hogy feláldozná (pl ha kevés BID-je van, de még is automatát állít). Lényegében a 100 BID-es aukcióm nagy részét is így nyerem meg, hogy általában egyedüli automata vagyok, talán még jön 1-2 licit, de egyébként ha meglátják az automatát, akkor sokan futnak.

Remélem ma is sikerült tanulni valamit.
Szép napot!
Sziasztok!