Oldalak

2014. május 10., szombat

Wellbid 4. licitálási kísérlet

Üdv Nektek!

 Tegnap kinéztem magamnak egy jó fajta terméket, amit olcsón el tudnék hozni. Statisztikák szerint: 1 automata szokott lenni, 9 licitálóval, átlagosan 56 BID-ért hozzák el a Szivacslövő puska játékot. Tudom, nagyon viccesen hangzik, hogy erre mentem rá, mielőtt bárki azt hinné, hogy szeretek ilyesmivel itthon játszani, azt ki kell ábrándítsam, hogy nem így van. :-) Csak is egy jó fajta BID átváltást terveztem belőle, mivel a termék, kapaszkodjatok meg! 18 000 FT-ba fáj újan. Ha átszámoljuk BID-ekre akkor kb 1400-1800 BID körül jön ki az értéke, szóval nem egy rossz fajta üzletnek ígérkezett.

Na menjünk rá akkor!

 Mondom, automata stratégiát követem; a legkisebb automata tétemelés az minimum 45x, úgy voltam vele, ha van rajtam kívül esetleg más is aki beállítja akkor, ha én beállítom 60-ra akkor simán nyerhetek, vagy azt hihetik, hogy sok BID-em van. Barátnőm is bíztatott, nyugodtan menjek rá.

Visszaszámlálás indul...

 Pár sima licitáló megpróbálta elhozni a lehető legolcsóbban, aztán jött a 0. másodperc, avagy az automaták ideje. A szívem kiugrott mikor rajtam kívül, 5!!!! automata volt beállítva. Na ekkor nagyon elbizonytalanodtam, és kb. feladtam a dolgot. 3x-os tétemelések vannak, az automatám 60 tétemelésre van állítva ami ugye azt jelenti hogy 180 BID fog elmenni a semmire. Mondtam, hogy akkor legalább nézzük végig, hogy veszítünk és néztem. Mennek az automaták....mire eljutottunk a 15. tétemelésemig. (60-45, ugye az automaták minimuma 45) Hoppá, kiestek hárman, maradtunk még hárman. Azt követően még egy ember kiesett a 48. tétemelésnél, aztán az utolsó is a 51.-nél.

Így sikeresen elhoztam ezt az aukciót is 156 BID-ért. (klikk a linkre)

Hurrá!!!!

 Nagyon örültem a dolognak, alig bírtam elhinni, hogy 5 automata ellen is lehet nyerni. Igaz az árat eléggé felverték mert a vége 303 Ft lett, de még ez is bőven jónak mondható. Mondhatni, hogy a szerencse is és a szerencsétlenség is beállított e aukción, nagy szerencsémre nem állított be 60 licitemelésnél többet senki sem.

Még mindig úgy gondolom, hogy igen is lehet nyerni ezen az oldalon, nem átverés. Persze sokaknak nem jön be, vagy nem fog bejönni, azt nem is garantálom, hogy mindenkinek bejön. Hip-hop kifog az ember egy olyan licitháborút, amiből nehéz kijönni; ha már benne van 100-200 BID-ünk akkor nem szívesen áldozzuk a semmire ugye, de tudni kell abbahagyni! Persze ez csak észrevétel, személyes tapasztalat és vélemény, csak is őszintén erről az oldalról. Sok más oldallal találkoztam már ami tized ennyire sem volt jó! Gondolom Ti is, ezért van eleinte a szájhúzogatás és fintorgás egy ilyen oldal megismerésekor. Meg ugye az ember társasági lény és úgy is lebeszélik róla.

Mindenki saját dolga, hogy megfogadja a tanácsaimat, elhiszi amit írok képekkel, linkekkel. :-)

 Remélem tanulságos volt a történetem, nem feltétlen csak taktika kell a dologhoz. Teljesen normális az, hogy néha nem sikerül valami. Ez benne van a dologban. Az a jó, ha mindenképpen taktikázunk kicsit, mert akkor a szerencsétlenség meg is fordulhat. Ész nélkül ez a játék is csak szerencsejáték!!!



Köszönöm, hogy elolvastátok, jelentkezek legközelebb!

Szép hétvégét!